Levering og returneringer (I Danmark)

Levering

Vi sender kun ordrer til Danmark og Sverige.
Alle ordrer sendes som dag til dag leveringer i Danmark.

Prisen for levering til Danmark ved ordrer under 299 kr (efter fratrukkede rabatter og gavekort og uden indregnede leveringsomkostninger) er kr. 29. På ordrer over 299 kr. er fragten gratis.

Patchwork-butik-dk bærer ansvaret for forsendelsen. Såfremt du ikke modtager forsendelsen inden for 2-3 dage efter at vi har afsendt den, bedes du forhøre dig på dit lokale posthus/afhentnings sted om de har pakken liggende. Er det ikke tilfældet bedes du kontakte os så vi kan efterlyse forsendelsen.

Såfremt emballagen bærer præg af at være beskadiget bedes du afvise modtagelse af forsendelsen, hvorefter den returneres til os.

Retur i forbindelse med fortrydelse af køb

Når du handler på nettet har du normalt 14 dages fortrydelsesret. På Patchwork-butik.dk har vi valgt at sætte denne fortrydelsesret til 30 dage i stedet. I forbindelse med jul og andre kampagner kan der være yderligere forlænget fortrydelsesret, dette oplyses i så fald på hjemmesiden.

Fortrydelsesretten løber fra den dag, du har modtaget varen. Hvis fristen udløber på en helligdag, lørdag, grundlovsdag, juleaftensdag eller nytårsaftensdag forlænges fristen til den følgende hverdag.

Du må efter modtagelsen alene håndtere varerne på en måde, så du kan fastslå varernes art, egenskaber og den måde, som de fungerer på.

Hvis du fortryder købet bedes du under 'din konto' her på hjemmesiden lave en returseddel og derefter sende varerne til:

MF Solution ApS
Emilsgave 56
4130 Viby Sjælland


Ved tilbagelevering bør du sørge for, at varerne er forsvarligt indpakket. Du har nemlig selv ansvaret for pakken/varerne, indtil vi modtager den. Gem derfor postkvittering samt evt. track and trace nummer.

Du skal selv betale udgifterne ved tilbagelevering af varen, når du fortryder.

Bemærk! Vi modtager ikke pakker sendt pr. efterkrav eller pakker uden omdeling.

Vedlæg venligst returseddel, og såfremt du ikke har dette dit ordre nummer eller en kopi af ordrebekræftelsen sammen med din returnering.

Retur i forbindelse med reklamation - Hvis der er noget galt med varen

Dit køb af omfattet af købeloven, herunder mangelreglerne. Det betyder, at du enten kan få en mangelfuld vare repareret, ombyttet, pengene tilbage eller afslag i prisen, afhængig af den konkrete situation.

Det er selvfølgelig et krav, at reklamationen er berettiget, og at manglen ikke er opstået som følge af en fejlagtig brug af produktet eller anden skadeforvoldende adfærd.

Du skal kontakte os indenfor ”rimelig tid”.
Du skal reklamere indenfor ”rimelig tid” efter, at du har opdaget manglen ved varen. Vi anbefaler, at du reklamerer så hurtigt som mulig, og inden for 2 måneder efter fejlen blev opdaget.

Du kan reklamere ved at kontakte os via mail til info@patchwork-butik.dk eller telefonisk på 0045 41400000.

Afhængig af den konkrete situation vil du modtage de videre instrukser.

Varen skal sendes til:
MF Solution ApS
Emilsgave 56
4130 Viby Sjælland

Når du returnerer varen, bedes du samtidig så detaljeret som muligt oplyse, hvad problemet er. Ved berettiget reklamation refunderer vi rimelige fragtomkostninger.

Husk at varen altid skal sendes i forsvarlig emballage og få en kvittering for afsendelse. Du har nemlig selv ansvaret for pakken/varerne indtil vores modtagelse. Gem derfor postkvittering inkl. oplysning om fragtomkosninger samt evt. track and trace nummer.
Bemærk! Vi modtager ikke pakker sendt pr. efterkrav eller lignende.